Grupo de amigos en galicia

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Grupo de amigos en galicia

Hacemos de la amistad nuestro estilo de vida!


2 participantes

    A nosa vida en internet.

    Sergio_
    Sergio_
    gran amig@
    gran amig@


    Cantidad de envíos : 173
    Reputación : 0
    Fecha de inscripción : 18/08/2011
    Localización : Galicia Terra Máxica.

    A nosa vida en internet. Empty A nosa vida en internet.

    Mensaje por Sergio_ Miér Ago 01, 2012 9:11 am

    De fai uns anos para aquí oubo un "boom" chamado redes sociais,o que máis ou menos case tod@s nos lanzamos en maior ou menor medida...

    Os Facebook,Tuenti,Twitter,Badoo,Myspace,Hi5...tiveron as súas cousas boas,como coñecer xente,atopar antigas amizades ou aprender cousas...

    Pero tamén tiveron o seu lado malo,300 persoas agregadas que che sabían toda a túa vida (porque hai quen colga TODA a súa vida),cando só te levabas con 40-50,parellas rotas por celos,incluso uso inadecuado de fotos que se colgaban e chas "collían".

    Unha cousa que nunca me gustou e esa manía de colgar fotos sen preguntarche se che importa que o fagan,eu nas redes sociais non teño unha sóa foto de nadie,pode parecer que levo unha vida solitaria,pero nin a nadie lle importa con quen ando nin tampouco vou andar pedindo permiso cada vez que queira colgar unha foto,asique mellor así....

    Actualmente as redes tamén van collendo "tópicos" Facebook: para cotillear,Tuenti: para xente nova e colgar miles de fotos,Badoo: para quedar e ter sexo ou lios,Myspace: musical....etc,etc.

    Bueno...eu de momento a dia de hoxe teño Facebook (do cal tiven desenganchado ano e pico) Tuenti (en desuso total) e Badoo (para coñecer xente con gustos comúns ou doutros países),¿vos que redes usades?
    yo@n@
    yo@n@
    moderador
    moderador


    Cantidad de envíos : 923
    Reputación : 1
    Fecha de inscripción : 28/04/2009
    Edad : 35
    Localización : pontevedra

    A nosa vida en internet. Empty Re: A nosa vida en internet.

    Mensaje por yo@n@ Miér Ago 01, 2012 5:01 pm

    bueno pos eu teño tuenti facebook o twitter, tuenti e o que uso sempre e o facebook useino mais cando taba en italia porque non tiñan tuenti (o facebook e mais internacional) pero e moito mais simple o tuenti, subo mais fotos no tuenti ca no facebook, pero tampouco son de subir fotos a todos os sitios que vaia...pa min o tuenti e un bo mecanismo pa cando quedo con alguien me pase as fotos mais facilmente pero bueno tampouco teño aqui unha animalada de fotos...logo o twitter o teño pa enterarme das cousas que pasan no mundo e o que din os famosos

      Fecha y hora actual: Dom Abr 28, 2024 9:39 am