Grupo de amigos en galicia

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Grupo de amigos en galicia

Hacemos de la amistad nuestro estilo de vida!


4 participantes

    Ficha persoal, por Nano the 23rd

    nano_the_23rd
    nano_the_23rd
    conociendo el forito
    conociendo el forito


    Cantidad de envíos : 27
    Reputación : 0
    Fecha de inscripción : 24/10/2009
    Edad : 34
    Localización : Trazo

    Ficha persoal, por Nano the 23rd Empty Ficha persoal, por Nano the 23rd

    Mensaje por nano_the_23rd Mar Oct 27, 2009 12:48 am

    Nome real ou alcume: Nano the 23rd (Ramiro José Casas Gendra)

    Idade: Nacín o 21 de Novembro de 1989

    Sexo: Faise o que se pode...

    Zona de Galicia a onde pertences: Trazo, ao ladiño de Santiago de Compostela

    Profesión: A día de hoxe traballo repoñendo máquinas expendedoras para pagarme a carreira de Deseño de Productos

    Como chegaches até aquí?: Pois un día de frío de febreiro do ano 1989 meus pais puxéronse a ver se lle pasaba o frío e nove meses despois cheguei eu ao mundo...

    Por que che interesa facer novas amizades?: Aínda non sei se me interesa, así que digamos que me interesa por probar...

    Estás nalgún outro grupo de amizade?: Referíndose ao mundo de Internet, estou no Club de Suzuki Swift, temos un foro no que calquera se pode apuntar a quedadas, leer consellos e opinións de mecánicas... non é necesatio ter un Suzuki Swift, non somos racistas jaja. Por se queredes curiosear e/ou unirvos: http://server3.foros.net/CLUBSWIFT.htm

    Poderías dicir cal?: Podería, pero xa o dixen na anterior e dame preguiza...

    ·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·*·

    Sobre ti:

    Para os cumples, data de nacemento (dia, mes, ano): Boh... xa o respondín... ide arriba de todo e mirádeo oh... (que vago estou hoxe mimá!)

    Tres adxetivos positivos que te definan: Altruísta, extrovertido e serio (si, pódese combinar todo iso, é difícl, pero lógrase con moita práctica e moita concienciación)

    Hai algo que non che guste de ti ou de como eres...?: Moito, de feito agradezo que me digan os defectos que vexan en min, estou sempre intentando mellorar e acepto encantado as críticas tanto positivas coma negativas acerca da miña persoa. Si teño que dicir algo de min que non me guste... case que elixo os meus cabreos... son incapaz de enfadarme en serio ou de odiar algo ou alguén de verdade, non son capaz de ter ese sentimento, e aínda que haberá quen di que iso é bo, eu penso que non, non o é...

    Como ocupas o teu tempo libre, que é o que máis che gusta, os teus hobbies ou aficións: Encántame todo aquilo que teña motor e máis dunha roda e faga brooom broom, gústame debuxar, desfruto escribindo (creo que se nota), son moito de videoxogos, de leer,... pásoo moi ben cociñando e non se me dá mal, modestia a parte (en xeral gústanme as tarefas do fogar, excepto pasar o ferro, iso vai contra a miña natura jaja!), gústanme as manualidades (non me refería a esas malpensad@s, aínda que esas tamén me gustan jaja!), gústanme os chistes malos e o humor escuro, a miña noite perfeta consiste en cea e película coa xente adecuada (sexa un amigo, amiga, varios, ou “outro tipo de persoa adecuada”),... e ala, para saber máis preguntade, que isto en teoría debería ser breve... :s

    Tienes alguna mania?: Comprobar dúas (ou moitas máis) veces se pechei o coche, escribir as letras de forma rara, téño intolerancia fótica ao rosa barbie (só me falta o certificado médico que o demostre, está en proceso), son cafeinómano aínda que xa me recuperei, teño un tic ocular (pero só cando me atopo moi estresado mentalente... e non se me ocorre nada máis polo de agora...

    >Grazas a todas e todos os que tomastes un minutiño en leerme todo ou polo menos un cacho, se non fose porque se pedía brevidade contaríavos canto pesaba cando nacín e todo iso... (2'850 kg e 47cm... bueno, ao final conteino igual jaja...). Agardo que vos resultase unha lectura mínimamente amena, para a seguinte xa poñerei anécdotas graciosas (si, non me importa que vos riades á miña conta, ou acaso vos nunca protagonizastes algo gracioso?)


    **Quería subir un video sobre min, pero coa m***a de Internet que teño na casa, fáiseme imposíbel! Síntoo!

    *** Pero aínda sigues lendo até aqui? A ti gústache leer eh! Wink


    Última edición por nano_the_23rd el Mar Oct 27, 2009 11:19 pm, editado 1 vez
    eva
    eva
    Admin


    Cantidad de envíos : 2152
    Reputación : 7
    Fecha de inscripción : 27/04/2009
    Edad : 37
    Localización : santiago de compostela

    Ficha persoal, por Nano the 23rd Empty Re: Ficha persoal, por Nano the 23rd

    Mensaje por eva Mar Oct 27, 2009 11:32 am

    jajajajaja serio??? ti serio?? podo poñelo en duda...? xd jajaja

    weno...eu xa case o sabia todo menos que tes fobia o rosa barbie jajaja co bonito que e o rosa...booo

    como e a dire do teu foro? (asi fasye un pouco de publi xd)

    bikiños chuli, alegrome de terte aki
    avatar
    inanna
    moderador
    moderador


    Cantidad de envíos : 1538
    Reputación : 17
    Fecha de inscripción : 21/07/2009
    Edad : 39
    Localización : el infierno (que calentico se ta xD)

    Ficha persoal, por Nano the 23rd Empty Re: Ficha persoal, por Nano the 23rd

    Mensaje por inanna Mar Oct 27, 2009 6:18 pm

    Bienvenido ^^ me gusto tu ficha ^^
    nano_the_23rd
    nano_the_23rd
    conociendo el forito
    conociendo el forito


    Cantidad de envíos : 27
    Reputación : 0
    Fecha de inscripción : 24/10/2009
    Edad : 34
    Localización : Trazo

    Ficha persoal, por Nano the 23rd Empty Re: Ficha persoal, por Nano the 23rd

    Mensaje por nano_the_23rd Mar Oct 27, 2009 11:18 pm

    eva escribió:jajajajaja serio??? ti serio?? podo poñelo en duda...? xd jajaja

    weno...eu xa case o sabia todo menos que tes fobia o rosa barbie jajaja co bonito que e o rosa...booo

    como e a dire do teu foro? (asi fasye un pouco de publi xd)

    bikiños chuli, alegrome de terte aki


    Si, baixo a máscara de diversión, chistes, tonterías, parrafadas varias,... está a cabeciña que intenta estar ben amoblada en todo momento, eque non fai ningunha tontería sen antes pensar en tódalas consecuencias que iso vai implicar, e as posíbeis formas de volver atrás...

    Pois tes razón no de publicitalo, vouno a poñer aqui http://server3.foros.net/CLUBSWIFT.htm e a ver se edito o outro e llo pego tamén jeje...

    Sabes unha cousa? Eu alégrome de que te alegres, e alégrome de estar aqui Wink
    Korso
    Korso
    gran amig@
    gran amig@


    Cantidad de envíos : 136
    Reputación : 3
    Fecha de inscripción : 23/06/2009
    Edad : 40
    Localización : Santiago de Compostela

    Ficha persoal, por Nano the 23rd Empty Re: Ficha persoal, por Nano the 23rd

    Mensaje por Korso Jue Nov 05, 2009 1:51 am

    Bienvenido al foro, esta bien ver que no solo entran locos XDDDD
    nano_the_23rd
    nano_the_23rd
    conociendo el forito
    conociendo el forito


    Cantidad de envíos : 27
    Reputación : 0
    Fecha de inscripción : 24/10/2009
    Edad : 34
    Localización : Trazo

    Ficha persoal, por Nano the 23rd Empty Re: Ficha persoal, por Nano the 23rd

    Mensaje por nano_the_23rd Vie Nov 06, 2009 9:26 am

    Jaja, moitas grazas e felicidades por duplicado! Wink

    Contenido patrocinado


    Ficha persoal, por Nano the 23rd Empty Re: Ficha persoal, por Nano the 23rd

    Mensaje por Contenido patrocinado


      Fecha y hora actual: Lun Mayo 13, 2024 6:49 am